Tuesday, August 27, 2013

Makan, makan dan makan.

Lapar...
Aku lapar tahap menggila.
Aku lapar..
Aku laparkan makanan-makanan itu.

Kenapa?

Seksakan diri,
pada perkara yang tidak pasti?

Kenapa?

Marahkan diri,
Jangan salahkan orang lain,
"Memang salah aku!!"

Kenapa?

Ambil risiko,
Kau tahu itu mustahil.

Persetankan semua itu.

Kata orang, duit adalah segalanya.
tapi tak segalanya.

Kena diet,
Kerana duit.

Kena diet,
Kerana perlawanan.

Kena diet,
Kerana aku overweight.

Sekali lagi, persetankan bisikan-bisikan telus yang membunuh itu.

Mati lah kau si 'malas' durjana.
Kerana aku sentiasa akan berperang dengan 'kau'
Kerana tujuan itu.

Work Hard, Play Hard

Broken Wooden Doll

welcome to the candy shop

ONEDOZENREASONS.
Let me attack you with hugs.

Stress

~Cheerio.


No comments:

Post a Comment

Pendapat anda,
pendapat saya,
mungkin berbeza.

Pensyarah saya pernah berkata,
"Don't talk rubbish!"
Well, aku pun terasa. haha

Terima kasih, intan payung gergasi^^