Tuesday, August 27, 2013

perasaan, cinta, kasih

Kebahagian mungkin terpancar sebentar.
Perasaan yang mungkin sukar untuk digambarkan.
Sayang seribu kali sayang,
aku tetap keseorangan tanpa sang kekasih.

Lagi menyakitkan,
'dia' milik orang.

Aku tak peduli.
Biarkan aku sendiri,
mungkin itu lebih baik.

Aku bukan insan yang baik
tapi,
aku bukan penjahanam dunia.

Aku inginkan cinta mati
tapi,
mungkin aku belum layak.

Untuk siapakah hati dan cinta ini?

Biarlah.
Biarlah Tuhan yang jodohkan kami.

- -
Beautifully Imperfect.
Pinterest
perfect bucket list~
gabie diaries

If someday, I'll wear this
Tumblr


P.S: Dear my future husband, berikan ruang hatimu untuk kupenuhi cinta dan kasih sayangku untuk mu.

~Cheerio.

No comments:

Post a Comment

Pendapat anda,
pendapat saya,
mungkin berbeza.

Pensyarah saya pernah berkata,
"Don't talk rubbish!"
Well, aku pun terasa. haha

Terima kasih, intan payung gergasi^^