Tuesday, May 21, 2013

Result Semester 2



Assalamuaalaikum, blog ^^

Dah lama tak menaip so, ini ceritanya...

Sebenarnya aku agak happy la. cerita ni cerita lam, saja nak share dengan blog.
Jeng jeng jeng~!!

Result UiTM dah lama keluar.

Woo~~
sem 2 ni ramai daripada batch aku dapat DEAN LIST.
Em, bagaimana dengan aku?
Alhamdulillah.. tersenarai juga akhirnya. :D

Terima kasih lectures~ Terima kasih ayah~ Terima kasih mama~ Terima ksih kawan ~ Terima kasih semua~ <3


Semester lepas hanya 2 orang daripada batch 7th dapat dekan.
Sem 2 ni pula, ambila kau~ ramai pula aku tengok.
Dengar2 cerita je la.

lagipun cuti semester ni aku tak contact langsung dengan kawan-kawan seangkatan UiTM Jengka.
bukan menyombongkan diri,
kredit tak ada.
Dah lama kot tak topup. =,=
Income tak ada~ T_T

Cuti ni cuma membesarkan badan je la.
Saya tak kerja -,- (sebenarnya malas) tapi duit nak. :D hahahaha~~

So, rasa serba salah juga la dengan kawan-kawan yang mesej tapi tak di balas.
SAYA MINTA MAAF~
Tumblr_lz9ht608xj1rp4e81o1_500_large

P/S : Semester depan aku nak study lebih. Sukan....? Rasa nak bersara je =,=

No comments:

Post a Comment

Pendapat anda,
pendapat saya,
mungkin berbeza.

Pensyarah saya pernah berkata,
"Don't talk rubbish!"
Well, aku pun terasa. haha

Terima kasih, intan payung gergasi^^