Thursday, September 27, 2012

Eerr... bersediakah aku?

Yoiy~!

Hari makin hari, aku makin dah terbiasa dengan suasana kampus aku kat Jengka ni. Student life~! uhuk!uhuk!! hee ^^
well.... tak ada benda nak ceritanya pun. Makin hari pun, final exam nak dekat. Agak cuak kot! >< Keseluruhan 6 paper je aku ambil.
Paper yang payah tahap gaban?
Entah la. tak ada perasaan kot.
Em.. bukan susah manapun. Benda tu jadi susah kalau tak baca, study etc.
So, diri sendiri yang membuatkan benda semua itu susah.

Jiwaku berkata, " STUDY LA nyapunadoi~!!  Hang nak  FAIL kah??? Nak REPEAT PAPER? "

Aku pun membalas dengan " =,=! "

Haih~ jiwa dah meronta-ronta suruh pergi belajar. Badan pulok lambat reaksi. Apakah? Bukan malas... semangat dah ada cuma......
GANGGUAN EMOSI~~~!!!! ><

Eheh??!
Mana taknya, minggu study la time untuk belajar etc. tapi..... Benda lain yang aku buat.
kalau duduk rumah....
 1st, engok TV memanjang. Entah cerita megarut apa pun layan je dari tengah malam sampai ke subuh. Bukan apa, duduk kat kolej mana la sempat layan TV kat dewan makan siswi. Cerita tak best kot! =,=

2nd, mesti berebut PSP dengan adik-adik. Baru beli, seronok la. Asyik main game Naruto je. oho~!! Best kot. ^^ Kalau kalah, mengamuk tak tentu pasal. ehee -,-

kalau duduk kat kolej....
1st, ada laptop, buka movie, apa lagi!! Tonton la. hahahaha sampai ke pagi pun sanggup nak habiskan cerita. Nowadays, saya suka tonton cerita-cerita sedih. Cinta? lagi suka kot? aahaha *miang pulok! :p*

2nd, ermmm....... entah la. Rasanya, makan, makan, makan dan makan! XD Saya suka MAKAN!!!!! patut la berat badan kejap kembang, kejap kecut. =,= Kalau tak makan pun, aku akan buat benda lain yang tak ada kena mengena dengan study. BHAHAHAHA
Main game dan dengar lagu XD *kegemaran saya :p

Gejala-gejala ini harus dikengkang demi masa depan aku jugok~ ahaha
InysaAllah, InsyAllah, InsyaAllah... Aku boleh buat.
untuk aku gok XD

Semoga berjaya untuk FINAL EXAM kalian~ ^^

P/s : Jadikan ini~ Perpisahan yang termanis~~ Yang indah dalam hidupmu sepanjang waktu~~~~ (tak ada kena mengena langsung =,= )

~Cheerio.

Tak patut.... tak patut.....

Oh, yeah~! That's true. =,=


No comments:

Post a Comment

Pendapat anda,
pendapat saya,
mungkin berbeza.

Pensyarah saya pernah berkata,
"Don't talk rubbish!"
Well, aku pun terasa. haha

Terima kasih, intan payung gergasi^^